تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1400 - 8:39
کد خبر : 119524

کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد در یزد

کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد در یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم خانگی توسط فردی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در یک انبار در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوزقضائی از محل، بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۷۳ دستگاه کولر، یخچال، فریزر، اجاق گاز و … احتکار شده کشف که کارشناسان ارزش آن را شش میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار بهدانی فرد در پایان با بیان این که استان یزد برای مخلان امنیت و مفسدان اقتصادی ناامن است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد