تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 7:54
کد خبر : 80019

مکتب قرآن، قدرت سلیمانی‌پروری دارد

مکتب قرآن، قدرت سلیمانی‌پروری دارد

بهمن شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که سردار سلیمانی را نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانستند، اظهار کرد: مکتب امام(ره)، مکتب قرآن و اسلام است. این مکتب قدرت بسیج‌گری و سلیمانی‌پروری دارد و علت آن تأسی از اسلام و قرآن

بهمن شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که سردار سلیمانی را نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانستند، اظهار کرد: مکتب امام(ره)، مکتب قرآن و اسلام است. این مکتب قدرت بسیج‌گری و سلیمانی‌پروری دارد و علت آن تأسی از اسلام و قرآن است.

وی بیان کرد: وقتی این مکتب را با حکومت‌های دیگر مقایسه می‌کنیم می‌بینیم قدرت بسیج‌گری در دوران سلاطین و پادشاهان نبود چون آن دوران، دوره دیکتاتوری بود که یک نفر تصمیم می‌گرفت و بقیه باید اجرا می‌کردند. وقتی از مکتب سخن می‌گوییم، به معنی آن است که همه در آن نقش دارند و همه برای رشد و اعتلای هدفی که امام(ره) طرح و تبیین کردند، گام برمی‌دارند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: تلاش‌های سردار سلیمانی به فرموده ایشان «اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام» است. همچنین فرمودند: «ایشان نرم‌افزارِ مقاومت را و الگوی مبارزه را به ملت‌ها تعلیم کرد.»

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد