تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 12:25
کد خبر : 112895

نماز عید فطر در مساجد مهاباد برگزار می‌شود

نماز عید فطر در مساجد مهاباد برگزار می‌شود

ماموستا عبدالسلام امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آیین باشکوه در روز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم در تمام مساجد سطح شهر و روستا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: این آیین معنوی با توجه به مجوز شورای سیاستگذاری ائمه

ماموستا عبدالسلام امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آیین باشکوه در روز عید سعید فطر با حضور اقشار مختلف مردم در تمام مساجد سطح شهر و روستا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آیین معنوی با توجه به مجوز شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و طبق مقررات با رعایت موازین بهداشتی برگزار می‌شود.

امام جمعه مهاباد ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: نماز گزاران نیز در هنگام مراجعه به مساجد و برگزاری آیین نماز عید فاصله گذاری ، موارد بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند.

ماموستا امامی اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان و باتوجه به وضعیت قرمز مقابله با کرونا تمام مساجد این شهرستان تعطیل و برگزاری نماز تراویح در آن ممنوع اعلام شده بود.

وی از همراهی و مشارکت مردم در اجرای توصیه شبکه بهداشت و درمان در طول پیک چهارم کرونا قدردانی کرد و افزود: همراهی شهروندان موجب شده هم اکنون از وضعیت قرمز خارج شدیم و انتظار داریم این روند همکاری ادامه پیدا کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمهیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد