تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 8:30
کد خبر : 117599

تشکیل ۲۴ پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان

تشکیل ۲۴ پرونده تخلف قاچاق کالا در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی‌ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است و حتماً با متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی برخورد می‌شود. رئیس سازمان صمت زنجان افزود: با نظارت‌های ویژه بر

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی‌ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است و حتماً با متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صمت زنجان افزود: با نظارت‌های ویژه بر روند عرضه و قیمت اقلام مورد نیاز مردم، همواره تلاش داریم شرایطی فراهم شود تا مصرف کنندگان از نوسان قیمت‌ها لطمه نبینند و آرامش و تعادل بر بازار محصولات حکمفرما شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۶ هزار و ۷۴۳ فقره بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی در استان زنجان انجام شده است، گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته در این مدت، ۴۸۶ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه ارزش ریالی تخلفات صنفی کشف شده در استان بالغ بر ۲۱۱ میلیارد ریال است، تصریح کرد: تخلفات رخ داده در حوزه‌های مختلف بوده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان همچنین درباره آمار کشف قاچاق کالا و بازرسی از انبارهای استان گفت: در این مدت ۷۰۰ مورد بازرسی در زمینه کشف کالای قاچاق و نیز بازرسی از انبارها صورت گرفته است که از این تعداد ۲۴ فقره منجر به تشکیل پرونده شده است که  ارزش ریالی این پرونده‌ها ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به نقش مهم گزارشات مردمی در کشف تخلفات: از مردم درخواست کرد گزارشات خود مبنی بر مشاهده تخلفات واحدهای صنفی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه، احتکار، و… و. ، را از طریق تلفن سامانه ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد