تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 10:24
کد خبر : 112501

کشف بیش از ۳ تن شیرخشک در محور تایباد – دوغارون

کشف بیش از ۳ تن شیرخشک در محور تایباد – دوغارون

سرهنگ امیر امیراحمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: راننده یک دستگاه کامیونت این مقدار شیر خشک را از مرکز استان بارگیری کرده و به قصد خروج از کشور در محور تایباد به دوغارون دستگیر شد. وی ادامه داد: در این رابطه راننده تحویل مراجع قضایی و محموله قاچاق به تعزیرات تحویل داده شد. امیر

سرهنگ امیر امیراحمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: راننده یک دستگاه کامیونت این مقدار شیر خشک را از مرکز استان بارگیری کرده و به قصد خروج از کشور در محور تایباد به دوغارون دستگیر شد.

وی ادامه داد: در این رابطه راننده تحویل مراجع قضایی و محموله قاچاق به تعزیرات تحویل داده شد.

امیر احمدی بیان کرد: خروج هر نوع کالای اساسی از کشور قاچاق بوده و پلیس با اقتدار نسبت به این جرم مقابله خواهد کرد، شیر خشک یکی از کالاهای اساسی در کشور به شمار می‌رود که برخی افراد سودجو از موقعیت مرز استفاده کرده تا کالاهای مورد نیاز مردم را به خارج از کشور انتقال دهند.

وی در ادامه از کشف چهار دستگاه خودروی سرقتی از ابتدای هفته جاری تا کنون خبر داد و گفت: پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی کامل موفق به کشف این تعداد خودروی سرقتی همراه با محتویات داخلی شد که در این رابطه یک نفر از متهمان دستگیر و مابقی تحت تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد مطرح کرد: همچنین پلیس راهور این فرماندهی در راستای طرح کنترل خودروهای گذر موقت از ابتدای هفته تا کنون موفق شده ۶ دستگاه لندکروز فاقد برگ تردد در تایباد را توقیف کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد