تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 18:22
کد خبر : 108584

بسته حوادث| از کشف داروهای تاریخ مصرف گذشته در شیراز تا قتل مردی در مرودشت

بسته حوادث| از کشف داروهای تاریخ مصرف گذشته در شیراز تا قتل مردی در مرودشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز،مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید. کشف ۶۰ میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته در شیراز رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بالغ بر ۶۰۰ قلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز،مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۶۰ میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته در شیراز

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بالغ بر ۶۰۰ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات شبانه روزی از نگهداری و دپو مقادیر زیادی دارو در یکی از محله های شهر شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا انبار متعلق به یکی از داروخانه های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و مأموران با هماهنگی مقام قضائی، جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان استان فارس گفت: در بازرسی مأموران انتظامی از آن انبار، بالغ بر ۶۰۰ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته که به صورت مخفی و جاسازی شده در آن مکان نگهداری و دپو شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

یگانه با بیان اینکه همه داروهای کشف شده تاریخ مصرف گذشته و بسیاری از آن ها از داروهای کمیاب و مربوط به بیماری های خاص است، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله داروی کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۷ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت با اشاره به این مطلب بیان کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو و موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی ممسنی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و فنی، موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو و موتورسیکلت اقرار کردند، بیان داشت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: پلیس متعهدانه و دلسوزانه در مسیر تأمین امنیت و آرامش مردم و خدمات رسانی به جامعه اسلامی گام برداشته و با همدلی، هم افزایی و اتحاد و انسجام، مأموریت‌ها و وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهند.

کلاهبردار حرفه‌ای از کشور همسایه به فارس برگردانده شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند اخذ اقامت، ویزا و اعزام به خارج از کشور مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی فارس مبنی بر کلاهبرداری در یکی از شبکه‌های اجتماعی با عنوان اخذ ویزا و اعزام به خارج از کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بررسی موضوع و انجام اقدامات خاص پلیسی موفق شدند هویت واقعی متهم که دارای سوابق متعدد کلاهبرداری در شهرهای تهران و زنجان نیز بوده را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به یکی از کشورهای غربی همسایه ایران متواری شده است، گفت: کارآگاهان پس از اخذ دستور مقام قضائی در خصوص اعلان قرمز متهم و با ارسال مستندات مربوطه به پلیس اینترپل، در نهایت فرد کلاهبردار در آن کشور دستگیر و برای پاسخگویی به جرائم ارتکابی به ایران بازگردانده شد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه پس از سیر مراحل قانونی متهم تحویل پلیس آگاهی استان فارس  گردید، خاطرنشان کرد: این فرد کلاهبردار در بازجویی اولیه اقرار کرد که مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با ترفند اخذ اقامت و ویزا و اعزام افراد به خارج از کشور، از شاکی کلاهبرداری کرده‌ام.

این مقام انتظامی به شهروندان  توصیه کرد: کلاهبرداران افرادی خوش برخورد و حراف، دارای ظاهری آراسته و مرتب و قدرت بیان فوق العاده هستند و لازم است افرادی که متقاضی دریافت ویزا و اقامت در خارج از کشور هستند با تحقیقات کامل و از مراجع ذی صلاح و آژانس‌های مسافرتی معتبر اقدام کنند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی با اعلام این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی مهر حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه اسپیلت و ۲ دستگاه یخچال فریزر خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

قاتل به جای کبک، دوستش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد که به جای کبک دوستش را به قتل رسانده بود.

سرهنگ فرشید زینلی با اشاره به این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف یک جسد در “تنگ چاهوردی” شهرستان مرودشت مطلع شدند و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که مقتول ۴۹ ساله توسط جوانی ۱۹ ساله که دوست همدیگر بوده‌اند با اسلحه شکاری به قتل رسیده و قاتل سریعا از محل متواری شده است.  

فرمانده انتظامی مرودشت خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌ در اطراف محل وقوع جرم، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در اطراف کوه دستگیر کنند.

زینلی خاطر نشان کرد: قاتل در بازجویی اولیه بیان کرد برای شکار پرندگان به همراه دوستم با ۲ قبضه اسلحه شکاری به کوه رفته بودیم و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از هم جدا شدیم و پس از چند دقیقه متوجه تکان خوردن بوته‌ای شدم و به خیال اینکه درون آن کبک است به سمت آن تیراندازی کردم و برای برداشتن کبک نزدیک رفتم که متوجه شدم دوستم که به صورت درازکش برای شکار پشت آن بوته مخفی بوده بر اثر برخورد ساچمه به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه شکار پرندگان و حیوانات ممنوع و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود، عنوان داشت: قاتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد