تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 15:09
کد خبر : 104546

رشد پرونده‌های تخلفات قاچاق کالا و ارز در یزد

رشد پرونده‌های تخلفات قاچاق کالا و ارز در یزد

«علی اکبر مختاری» در این باره تصریح کرد: پارسال بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ پرونده در حوزه های قاچاق کالا و ارز ، بهداشت و درمان و کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است. وی با بیان این که محکومیت هایی از جمله جریمه نقدی ، ضبط کالا ، تعطیلی

«علی اکبر مختاری» در این باره تصریح کرد: پارسال بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ پرونده در حوزه های قاچاق کالا و ارز ، بهداشت و درمان و کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

وی با بیان این که محکومیت هایی از جمله جریمه نقدی ، ضبط کالا ، تعطیلی واحد غیر مجاز ، استرداد حق شاکی و غیره در این پرونده ها اعمال شده است، افزود: متهمان این پرونده‌ها بیش از یک هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

مختاری اعلام کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز یک هزار و ۴۲۶ فقره پرونده با بیش از ۸۸۷ میلیارد ریال ، حوزه بهداشت و درمان یک هزار و ۴۴۷ فقره پرونده با بیش از ۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و در حوزه کالا و خدمات ۷ هزار و ۸۳۲ فقره پرونده با بیش از ۴۴۹ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت، خرید و فروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه، عدم ارائه فاکتور از مهمترین تخلفات صنفی در حوزه کالا و خدمات است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، مختاری در پایان نیز تصریح کرد : تعداد پرونده های متشکله طی یک سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز شش درصد افزایش و در حوزه بهداشت و درمان یک درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد