تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 13:43
کد خبر : 105424

ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید به کار گرفته می‌شود

ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید به کار گرفته می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، خالد جعفری روز پنجشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن در همه ابعاد اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، خالد جعفری روز پنجشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن در همه ابعاد اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تعیین کردە اند و همت مسوولان باید معطوف بە اجرایی شدن و عملیاتی کردن این شعار در استان کردستان باشد.

وی اضافە کرد: در سال جدید کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید وظیفە سنگین تری بە عهدە دارد و باید تلاش کند از همە ظرفیت های قانونی در راستای تسهیل تولید و برداشتن موانع پیش روی تولید استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه در کشور قوانین بسیار خوبی برای تسهیل امور و رفع موانع تولید پیش بینی شده است، افزود: قوانین باید به نفع تولید و اشتغال آفرینی و با در نظر گرفتن همه جوانب بدون آسیب رساندن به محیط زیست و سکونتگاه ها تفسیر شود.

 جعفری یادآور شد: اداره‌کل محیط زیست استان کردستان از فرصت های قانونی در چند مورد به نفع تولید خوب عمل کرده و این روند را نیز باید در سال جاری ادامه دهد.

 وی اضافه کرد: با توجه به وجود تکنولوژی های نوین و در صورت استفاده و بکارگیری آن تکنولوژی ها در واحدهای تولیدی دغدغه های زیست محیطی باید به حداقل ممکن برسد.

جعفری با بیان اینکه سازمان صمت کردستان نسبت به شناسایی و دسته بندی واحدهای صنعتی و تولید راکد اقدام کرده است، افزود: این موضوع باید به واحدهای تولیدی بخش کشاوری تسری پیدا کند تا در سال جاری بتوانیم واحدهایی که قابلیت راه اندازی و فعال سازی مجدد را دارند به چرخه تولید باز گردانیم.

در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان مشکلات و موانع ۲ کارگاه تولیدی شن و ماسه در سرنجیانه سنندج و فاز توسعه، تولید و بسته بندی روغن موتور در سقز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد