تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 8:56
کد خبر : 98196

پلمب انباری با ۶۲۷ تن ذرت، نشاسته و سویای احتکار شده!

پلمب انباری با ۶۲۷ تن ذرت، نشاسته و سویای احتکار شده!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ فرزاد تاجره گفت: ماموران انتظامی "بندرترکمن" پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند محل احتکار ذرت، نشاسته و سویا را در آن شهرستان را کشف کنند. وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ فرزاد تاجره گفت: ماموران انتظامی "بندرترکمن" پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند محل احتکار ذرت، نشاسته و سویا را در آن شهرستان را کشف کنند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر به همراه نمایندگان اداره صمت شهرستان، ۶۰۰ تن ذرت، ۱۵ تن نشاسته و ۱۲ تن سویای احتکاری کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن ۲۰ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل اقلام کشف شده به مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: احتکار از جمله مواردی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می کند.

سرهنگ تاجره در پایان گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد