تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 15:09
کد خبر : 97006

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می‌کنند

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید حسین حسینی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تسهیلات جهش تولید در حوزه صنعتی و صنفی در استان بوشهر اجرایی شده و متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند. وی با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید حسین حسینی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تسهیلات جهش تولید در حوزه صنعتی و صنفی در استان بوشهر اجرایی شده و متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات با نرخ سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ادامه داد: در این طرح از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری اولویت‌هایی برای پرداخت تسهیلات تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: از اولویت‌های پرداخت این تسهیلات می‌توان به فعال کردن ظرفیت‌های خالی ۱۴ محصول، نهضت ساخت داخل، فعال سازی واحدهای راکد و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی اشاره کرد.

وی افزود: توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار، احیا، فعال سازی و توسعه معادن مقیاس کوچک، تأمین مالی اصناف تولیدی، توسعه صادرات غیرنفتی، طرح‌های فناورانه از دیگر اهداف پرداخت این تسهیلات است.

حسینی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات با کسانی است که دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی برای راه اندازی یا افزایش تولید نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

وی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه اقتصادی، بر اساس نیاز واقعی بنگاه و بررسی‌های کارشناسی مراجع ذیصلاح از جمله بانک عامل خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد