تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 8:41
کد خبر : 62410

افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خروجی در پایانه مرزی بیله سوار

افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خروجی در پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار به افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خروجی در پایانه مرزی بیله سوار اشاره کرد و گفت:در مدت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار به افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خروجی در پایانه مرزی بیله سوار اشاره کرد و گفت:در مدت یاد شده ۷۳ هزار و ۴۲۶ تن کالا توسط ۳ هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

او عمده کالا‌های ترانزیت شده را سیمان، ام دی اف، گچ، نئوپان و سنگ‌های ساختمانی عنوان کرد و افزود: ۹۶ درصد از این کالا‌ها توسط کامیون آذری و مابقی توسط دستگاه‌های ایرانی و ترکی از مرز بیله سوار به کشور‌های هدف ترانزیت شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۵ ماهه نخست سالجاری ۱۷۵ هزار و ۱۴۱ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

رحمتی با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۷ هزار و ۹۱۰ کامیون به کشور‌های آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده از افزایش ۲۷ درصدی صادرات کالای ایرانی در مدت یاد شده خبر داد.

او بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درسال رونق تولید باهمه توان در میدان عمل بصورت جهادی و انقلابی درحال تلاش است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عمده کالا‌های صادراتی را کاشی، شیشه، پروفیل، نمک، قیر وآهن آلات برشمرد.

رحمتی پایانه مرزی بیله سوار را یکی از ۵ پایانه برتر کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در پایانه مرزی بیله سوار خوشبختانه وضعیت صادرات و واردات کالا در این پایانه کاملا عادی و روان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد