تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 18:55
کد خبر : 94663

طرح نظارت بر بازار تا نیمه فروردین سال آتی ادامه دارد

طرح نظارت بر بازار تا نیمه فروردین سال آتی ادامه دارد

سیدجواد احمدی خضربیگی روز شنبه به خبرنگار ایرنا در بجنورد اظهار داشت: در این بازه زمانی بازرسی ها افزایش یافته است تا مردم با مشکل زیادی مواجه نشوند. معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هم اکنون در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ نفر بازرس بازار را رصد می کنند. وی در ادامه اظهار داشت: 

سیدجواد احمدی خضربیگی روز شنبه به خبرنگار ایرنا در بجنورد اظهار داشت: در این بازه زمانی بازرسی ها افزایش یافته است تا مردم با مشکل زیادی مواجه نشوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هم اکنون در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ نفر بازرس بازار را رصد می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت:  سخنان اخیر در باره حذف ارز ۴۲ هزار ریالی و ترس از گرانی کالاها سبب شده تا شاهد احتکار خانگی برخی از اجناس باشیم این نوع احتکار مسئله جدی در جامعه است.  

وی گفت: طبیعی است با اینگونه سخنان آنهم در این شرایط، مردم بیش از نیاز خود خریداری کنند تا در آینده دچار مشکل افزایش قیمت ها نشوند. 

وی گفت: انگیزه برای احتکار زمانی ایجاد می شود که مردم احساس کنند قرار است یک جنس گران شود، البته در رسیدگی به تخلف احتکار، ظرافت هایی وجود دارد، کالایی احتکار تلقی می شود که پیش تر، نگهداری آن اعلام شده بود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در ماه های پیش احتکار در برخی کالاها مثل روغن و یا شکر بیشتر بوده است. 

احمدی خضربیگی در بخش دیگر سخنان خود درباره گلایه اصناف خراسان شمالی از اینکه نظارت بر اصناف و واحدهای کوچک بیش از شرکت های بزرگ در تهران است گفت: ما تلاش دارم در هر جا نیاز است حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تهران بارانداز است و کالا از این مکان به نقاط دیگر توزیع می شود، ما نظارت ها و بازرسی را در تهران متمرکز داریم اما به یقین برای این شهر با این حجم معاملات کافی نیست. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد