تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 8:52
کد خبر : 94498

عضو مجمع نمایندگان گلستان: تحقق جهش تولید نیازمند شناسایی موانع و تسهیل‌گری در امور است

عضو مجمع نمایندگان گلستان: تحقق جهش تولید نیازمند شناسایی موانع و تسهیل‌گری در امور است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل استان اظهار داشت: برای جهش تولید، ترویج فرهنگ پاسخگویی، شناسایی موانع و تسهیل‌گری و اعتماد آفرینی برای

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل استان اظهار داشت: برای جهش تولید، ترویج فرهنگ پاسخگویی، شناسایی موانع و تسهیل‌گری و اعتماد آفرینی برای تحقق تولید و اشتغال و درآمد یک اصل است که بخش‌های دولتی باید وظیفه‌مندی خود را در قبال بخش تولید و تولیدکنندگان به درستی انجام دهند.

وی گفت: با وجود اینکه زمینه‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان وجود دارد اما وجود برخی موانع و بروکراسی‌های اداری مانع رسیدن به این اهداف شده است.

منتظری با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع و راهبردی در زمینه ی صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود:  وجود سند آمایش سرزمین بسیار مهم است تا زمانی که این مهم انجام نشود کار ما سلیقه‌ای است اگر آمایش سرزمین شکل بگیرد براساس نیاز منطقه کشت و تولید خواهد شد.

وی تأکید کرد: توسعه صنایع تبدیلی با توجه به محوریت کشاورزی در توسعه استان می‌تواند بخشی از مشکلات مربوط به تولید و اشتغال و همچنین ایجاد ارزش افزوده را برطرف کند.

۲۱۹ شغل جدید در طرح‌های جهش تولید کشاورزی استان قزوین ایجاد شد“طرح جهش تولید مسکن” تا پایان هفته نهایی می‌شودسقف اعتبارات جهش تولید بسته شد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید موانع سرمایه گذاری را در استان برطرف کنند و مدیران هم باید نظارت داشته باشند تا جلوی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر تولید و اشتغال گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: این استان صنعتی نیست و حرکت به سمت صنعتی شدن نتیجه موثری برای استان نخواهد داشت. چتر‌ حمایتی دولت باید بیشتر برای فعالان اقتصادی و تولید در استان ایجاد شود در غیر این صورت فعالان اقتصادی با مشکلات جدی روبرو خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حل مسائل و معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه را از اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم دانست و گفت: باید بین اولویت‌های مجلس برخاسته از متن جامعه با دغدغه‌های مردم رابطه معناداری وجود داشته باشد. امروز مهمترین دغدغه و چالش مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است که در پیام مقام معظم رهبری به مجلس هم به آن اشاره شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد