تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 7:31
کد خبر : 93804

عملیات ساخت پنجمین پالایشگاه تولید روغن پایه در بندرعباس آغاز شد

عملیات ساخت پنجمین پالایشگاه تولید روغن پایه در بندرعباس آغاز شد

استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این پالایشگاه گفت:واحد صنعتی یاد شده در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در بندرعباس احداث می‌شود. فریدون همتی افزود: رفع موانع اجرای این پروژه مهم با کمک و همکاری مناسب مجموعه دستگاه‌های قضایی و نظارتی استان هرمزگان در جلسه هفته گذشته شورای سیاستگذاری

استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این پالایشگاه گفت:واحد صنعتی یاد شده در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در بندرعباس احداث می‌شود.

فریدون همتی افزود: رفع موانع اجرای این پروژه مهم با کمک و همکاری مناسب مجموعه دستگاه‌های قضایی و نظارتی استان هرمزگان در جلسه هفته گذشته شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی استان در دادگستری انجام شد تا روند اجرای این طرح پس از ۲سال وقفه ، به سرعت آغاز شود.
استاندار هرمزگان از تلاش‌های مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی به ویژه رئیس کل دادگستری استان، دادستان و مدیر کل اطلاعات هرمزگان برای کمک به اجرای این پروژه در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تشکر و قدردانی کرد.

این پالایشگاه با سرمایه گذاری۱۵۰میلیون دلاری شرکت معماران تجارت آفتاب و با ظرفیت تولید روزانه یکهزار بشکه روغن پایه در منطقه اقتصادی ویژه خلیج فارس ساخته می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد