تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 7:31
کد خبر : 5162

نمایش «پشت کلانتری» در بجنورد به روی صحنه می‌رود

نمایش «پشت کلانتری» در بجنورد به روی صحنه می‌رود

وحید نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  این نمایش که در چهارمین جشنواره تئاتر جوان سوره ماه برگزیده‌شده که از امروز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه جاری به مدت پنج روز برای عموم اجرا خواهد شد. نمازی افزود: نمایش «پشت کلانتری» به کارگردانی محمد یحیی‌آبادی و نویسندگی علی ‌اصغری در پلاتوی شمس بجنورد به روی

وحید نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  این نمایش که در چهارمین جشنواره تئاتر جوان سوره ماه برگزیده‌شده که از امروز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه جاری به مدت پنج روز برای عموم اجرا خواهد شد.

نمازی افزود: نمایش «پشت کلانتری» به کارگردانی محمد یحیی‌آبادی و نویسندگی علی ‌اصغری در پلاتوی شمس بجنورد به روی صحنه می‌رود.

وی تصریح کرد: همچنین این نمایش در شهرستان اسفراین نیز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اجرای عموم خواهد داشت.

وی بابیان اینکه نمایش صحنه‌ای «خنکای ختم خاطره» که از نمایش‌های برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه  است و به بخش منطقه‌ای این جشنواره راه پیدا کرد نیز طی هفته هنر انقلاب اسلامی به مدت پنج شب در بجنورد اجرا شد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی همچنین از تجلیل  فعالان هنر نمایش استان خبر داد و عنوان کرد: ۲۰ هنرمند عرصه موسیقی شامل پیشکسوتان و فعالان این حوزه طی مراسمی تجلیل شدند.

نمازی گفت: معرفی مصادیق هنر و توانمندی‌های هنرمندان استان، مخاطب محوری و توجه به مخاطبان خاص و عام، ارتقای نشاط و شادابی اجتماعی و معرفی و تجلیل از هنرمندان جوان و پیشکسوت، رویکرد برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی  اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی ۱۰۰ ثانیه و رویش، برگزاری شب‌شعر طنز حلقه رندان با حضور شعرای طنزپرداز ملی از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد