تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 15:28
کد خبر : 92986

اخبار کوتاه از گچساران و باشت

اخبار کوتاه از گچساران و باشت

لطف  الله موسوی روز شنبه اظهار داشت: ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ۶ میلیارد ریال از دیگر منابع مالی برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است. وی بیان کرد: طرح احداث پایانه مسافربری شهر باشت تا سه ماه آینده بهره برداری خواهد شد.طرح پایانه مسافربری باشت درزمینی به مساحت هفت هزار متر

لطف  الله موسوی روز شنبه اظهار داشت: ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ۶ میلیارد ریال از دیگر منابع مالی برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: طرح احداث پایانه مسافربری شهر باشت تا سه ماه آینده بهره برداری خواهد شد.طرح پایانه مسافربری باشت درزمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در حال اجراست.

ایستگاه مسافربری باشت در خروجی این شهر قرار دارد که نبودن محلی برای استراحت مسافران و رانندگان از سویی و نداشتن سقفی برای در امان بودن مراجعان از بارندگی در زمستان و آفتاب تابستانی از سوی دیگر باعث نارضایتی آنان شده است.

شهرداری باشت همچنین از برنامه ریزی برای افتتاح و کلنگزنی ۶ پروژه عمران شهری باشت خبر داد.

موسوی تاکید کرد: این طرح ها با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی گچساران از کشف  کالاهای قاچاق  به ارزش سه میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال در محور مواصلاتی دیلم به این شهرستان خبر داد.

سید محمد موسوی اظهار داشت:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی عنوان کرد:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت پراید،یک دستگاه سمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس  و یک دستگاه سواری پراید که به صورت کاروانی درحرکت بودند مشکوک و آنان را توقیف کردند. 
سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۷۰ عدد انواع لوازم خانگی،یکهزار و۲۱۶ عدد انواع لوازم آشپزخانه بدون هرگونه مدارک  گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران بیان کرد: دراین زمینه چهار نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
 وی با بیان اینکه قاچاق کالا از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

ادامه کمک های مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۳هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ باقر پسنده افزود: تاکنون هشت مرحله توزیع کمک‌های مومنانه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران انجام شده است.

وی با بیان اینکه در هشتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۴۰۰ بسته در گچساران توزیع شده ابراز داشت:این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، تن ماهی، شکر، چای، رب گوجه، ماکارونی، قند و حبوبات بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد