تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 14:06
کد خبر : 92586

کشف کالای قاچاق در کردستان

کشف کالای قاچاق در کردستان

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار علی آزادی گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیواندره یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند. او افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و در

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سردار علی آزادی گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیواندره یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

او افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۵۰ دستگاه قهوه ساز، ۱۴۱ دستگاه همزن برقی، ۷۲۰ عدد کلاه نقابدار، ۴۰ هزار نخ سیگار، ۱۰۷ عدد اسپری بدن، ۳۵ عدد شامپو، ۲۲ عدد کرم دست و صورت، ۴ کیلو تنباکو، ۲۱۶ قوطی پودر کاستر، ۶ دستگاه موتور و قطعات تیلر خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد