تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 22:12
کد خبر : 90520

دو محموله بزرگ کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

دو محموله بزرگ کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش جدی برای مقابله با قاچاق اظهار داشت: مرزبانی استان بوشهر با اشراف اطلاعات و توان عملیاتی بالا به موفقیت‌های خوبی در عرصه مقابله با قاچاق دست یافته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش جدی برای مقابله با قاچاق اظهار داشت: مرزبانی استان بوشهر با اشراف اطلاعات و توان عملیاتی بالا به موفقیت‌های خوبی در عرصه مقابله با قاچاق دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق ضربه‌ها بزرگی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق دارند و ما نیز در همین مسیر حرکت می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: مرزبانان این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا مرزبانان شهرستان گناوه با اشراف اطلاعاتی موفق شدند در دو عملیات جداگانه دو فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را در بندر ریگ و بندر دیلم شناسایی و توقیف کنند.

رضایی افزود: در بازدید از شناورها، مرزبانان موفق به کشف و ضبط محموله تبلت، گوشی، لوازم جانبی موبایل و قطعات خودرو سنگین که فاقد مجوز قانونی بودند شدند.

وی ضمن اشاره به دستگیری دو نفر متهم، ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد