تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 4:19
کد خبر : 89986

نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس «مدعی قهرمانی» شد! / لیگ دربست درخدمت استقلال!

نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس «مدعی قهرمانی» شد! / لیگ دربست درخدمت استقلال!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. همین نتیجه سبب شد تا فرصت مناسبی برای دو تیم نفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. همین نتیجه سبب شد تا فرصت مناسبی برای دو تیم نفت آبادان و سپاهان به وجود بیاید و آن‌ها می‌توانستند امروز با شکست حریفان خود، به رتبه‌های بالاتری نسبت به آبی‌ها برسند.

با این حال امروز هیچ کدام از این اتفاق‌ها رخ نداد، نفت آبادان مقابل مس رفسنجان نبرد و سپاهان هم برابر شهر خودرو شکست خورد.

با این شرایط سپاهان همان ۲۲ امتیاز باقی ماند و به علت تفاضل گل پایین‌تر نسبت به نفت آبادانی که با یک امتیاز دیدار مقابل مس رفسنجان ۲۲ امتیازی شده بود، به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

نکته جالب‌تر جایی است که تراکتور هم می‌توانست در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در یک امتیازی استقلال در جدول قرار بگیرد، ولی تبریزی‌ها هم این فرصت را از دست دادند.

البته تیم پرسپولیس که دو بازی نسبت به استقلال کمتر دارد، در بازی امروز خود مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید و در صورتی که سرخ‌ها بتوانند در دو دیدار عقب افتاده هم ۶ امتیاز ممکن را کسب کنند، ۲۴ امتیازی می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد