تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 11:12
کد خبر : 70023

کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که دو دستگاه خودرو سواری قصد دارند از استان های غربی کشور مقادیری سیگار خارجی قاچاق را از طریق محورهای مواصلاتی همدان به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که دو دستگاه خودرو سواری قصد دارند از استان های غربی کشور مقادیری سیگار خارجی قاچاق را از طریق محورهای مواصلاتی همدان به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: چهار اکیپ خودرویی از ماموران در محورهای مواصلاتی مستقر و خودروها را در شهر صالح‌آباد شناسایی و دستور ایست داده دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: راننده ها بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروها متوقف و یکی از راننده‌ها ، خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد و راننده و سرنشین خودرو دیگر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال خودروها به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از آن ها، ۳۳۸ هزار و ۵۸۰  نخ سیگار و ۳ هزار و ۸۳۰ بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز و دو دستگاه بی‌سیم دستی غیر مجاز کشف شد.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و در مرجع قضایی در حال رسیدگی است، گفت: نیروی انتظامی برابر وظیفه ذاتی خود و در راستای حمایت از کالای ایرانی با هرگونه قاچاق کالا مبارزه کرده و در این راستا از شهروندان انتظار داریم تا هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد