تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 8:49
کد خبر : 87864

نماز جمعه فردا در ۲۲ شهر گیلان اقامه نمی شود

نماز جمعه فردا در ۲۲ شهر گیلان اقامه نمی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه نماز جمعه فردا در ۲۲ شهر استان گیلان اقامه نخواهد شد، اظهار کرد: این شهرها دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند و به منظور پیشگیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه نماز جمعه فردا در ۲۲ شهر استان گیلان اقامه نخواهد شد، اظهار کرد: این شهرها دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند و به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

وی رشت، لاهیجان، لنگرود، ماسال، رودسر، رودبار، آستارا، آستانه اشرفیه، سنگر، خمام، خشکبیجار، لشت نشا، کوچصفهان، لوشان، منجیل، رستم آباد، رحیم آباد، کلاچای، چابکسر، کومله، اطاقور و کیاشهر از جمله شهرهای نارنجی استان گیلان عنوان کرد که فردا نماز جمعه نخواهند داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان ادامه داد: اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد و آبی کرونایی نیز با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز فردا در پیام جمعه از طریق رسانه و فضای مجازی با مردم گفتگو خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد