تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 15:53
کد خبر : 148772

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمودند.

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمودند. ???????? بسم الله الر حمن الرحیم وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمودند.
????????

بسم الله الر حمن الرحیم
وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ
بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ (سوره بقره آیه ۱۲۰)

? اکنون در آستانه جمعه‌ ای دیگر از جمعه های به یادماندنی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان ‌اللَّه‌ تعالی علیه) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلهالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملتهای مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.

?روز جهانی قدس نشانگر خروج مطالبه گری حق علیه باطل است و نمایش رسالت امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ملل می باشد که با فرمان حضرت روح الله(ره) خفتگان عالم را بیدار و بیداران عالم را بصیر می نماید. روز قدس، روزی است که با جوشش خون سردار عزیزمان درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد تا تمام مسلمانان جهان نسبت به استکبار جهانی و استکبار ستیزان اعلام برائت کنند و در این روز آن نماد حقیقی دین یعنی پشتیبانی از مظلوم و به داد مظلوم رسیدن که بزرگترین معروف است و برائت از ظالم که بزرگترین منکر می باشد به جهان نشان داده می شود تا اینکه تمام جهانیان به سمت حقیقت حرکت کنند و این حرکت و بیداری عظیم به حکومت مهدوی که مصداق بارز عدالت و ظلم ستیزی می باشد، ختم شود.

? روز قدس، روز بیداری عدالت خواهان جهان اسلام نسبت به مظلومیت عده ای از مسلمانان که در محاصره غده ای سرطانی به نام اسرائیل می باشد، با حرکت و اعلام برائت در روز قدس این عدالت تمام قد در دنیا دیده می شود و زنگ هشداری است برای ظالم و ظالمین و مستکبرین، به این معنا که باید از ظلم خود دست بردارند یا اینکه از بین بروند،ودراین خصوص حضور درراهپیمایی قدس مصداق مبارزه با ظالمین است و همانطور که امام عزیزمان امام خامنه ای فرمودند:«روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می‌کند.»

?در پایان ضمن گرامی داشت این روز عزیزما اعضای مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان همراه با مردم غیور ولایتمدار شهر شهیدان اصفهان وشهرهای دیگر استان درراهپیمایی روز قدس ((میدان امام خمینی رحمت الله علیه)) حضورگسترده داشته ودرراستای عمل به وظیفه مبارزه با منکر بزرگ که همان مبارزه با ظالمین در جهان خصوص آمریکای جنایتکار ورژیم صهیونیستی غاصب است انجام تکلیف می کنیم.

❇️مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر استان اصفهان
رمضان/۱۴۰۱

ثبت نام در مجمع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد