تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 5:54
کد خبر : 64857

افزایش ۲۴ درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله‌سوار

افزایش ۲۴ درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۱۰ هزار و ۶۳۶ تن کالا توسط ۹ هزار و ۵۱۵ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار صادر شده که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۱۰ هزار و ۶۳۶ تن کالا توسط ۹ هزار و ۵۱۵ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار صادر شده که از این میزان ۱۸۹ هزار و ۹۴۶ تن کالا توسط  ۸هزار و ۶۳۶ دستگاه کامیون ایرانی و۲۰هزار و۶۹۰ تن کالا توسط ۸۷۹ دستگاه کامیون گرجستانی از مرز خارج شده است.

وی افزود: کاشی، شیشه، پروفیل، نمک، قیر، سنگ ساختمانی، میل گرد، سیب زمینی و آهن‌آلات عمده کالاهای صادراتی از این مرز هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است تشریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۸۶۰ هزار تن کالا توسط ۳ هزار و ۵۰۸ دستگاه از پایانه مرزی بیله‌سوار ترانزیت خروجی‌شده که این مهم نیز افزایش ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد. 

وی تصریح کرد: آب معدنی، سیمان، ام‌دی‌اف، گچ، نئوپان، بیسکویت، سنگ‌های ساختمانی، پروفیل و نمک عمده‌ترین کالاهای ترانزیت خروجی‌شده هستند. 

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در پایانه مرزی بیله‌سوار خوشبختانه وضعیت صادرات و واردات کالا کاملا عادی و روان است و در مجموع ۴۶۷ هزار و ۸۴۳ تن کالا از طریق این پایانه جابجا شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد