تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 7:01
کد خبر : 87456

الزام فعالان اقتصادی قشم برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

الزام فعالان اقتصادی قشم برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، محمدمهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه بررسی برنامه های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، محمدمهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه بررسی برنامه های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب گردید که در مرحله اول این طرح، واردکنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در منطقه آزاد قشم موظف هستند تا در اسرع وقت، اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و براساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.

به گفته برنجی؛ فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین ارائه خدمات آتی این سازمان به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا در سامانه یاد شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد