تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 11:17
کد خبر : 63276

ایران از خط قرمز آمریکا عبور نکرد

ایران از خط قرمز آمریکا عبور نکرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس از میناب، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حادثه عاشورا دیدنی و خواندنی است که یکی از اثرات محرم تحول آدمی است و پیام کربلا برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس از میناب، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حادثه عاشورا دیدنی و خواندنی است که یکی از اثرات محرم تحول آدمی است و پیام کربلا برای تحول درونی زیباست.

وی افزود: اولین درس کربلا تحول درونی و پس از آن تحول اجتماعی است که تمام مراسمات ماه محرم اسباب متحول شدن انسان است.

خطیب جمعه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر بیشترین اثر را در جامعه دارد، عنوان داشت: منشأ تمام کارهای نیکویی که در جامعه صورت می‌گیرد امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام معتمدی فر بیان کرد: مشکل ما مسلمانان این است که تنها به نماز تکیه کرده ایم غافل از اینکه امر به معروف و نهی از منمر نیز یکی از اصول و وظایف شرعی ماست.

وی، ترک امر به معروف و نهی از منکر را عامل هلاکت اقوام دانست.

امام جمعه شهرستان میناب انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه را روزنه امیدی برای انقلابیون برشمرد و گفت: بزرگترین چیزی که به عقاید اختلاس و فساد مفسدان است و آرامش و اطمینان موقعی حاصل می‌شود که بیت المال به دست صاحبان اصلی خود برسد.

وی در پایان سخنان خود به برجام اشاره کرد و عنوان کرد: آمریکا برجام را نقض کرد اما ایران از خط قرمز آمریکا عبور نکرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد