تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 11:04
کد خبر : 86318

کشف قاچاق ۶ میلیارد ریالی در زنجان

کشف قاچاق ۶ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران واحد گشت یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر متوقف کردند. او

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران واحد گشت یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بابیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۷۰۷ ثوب البسه خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد، گفت: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.   سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.      

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد