تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 12:21
کد خبر : 84942

۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری مهر، منوچهر امان اللهی ظهر سه شنبه از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای دی ماه سال جاری توسط پلیس استان خبر داد. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ماه جاری ۱۶ فقره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری مهر، منوچهر امان اللهی ظهر سه شنبه از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای دی ماه سال جاری توسط پلیس استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ماه جاری ۱۶ فقره پرونده قضائی برای قاچاقچیان در پلیس امنیت اقتصادی استان تشکیل شده، بیان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد.

وی همچنین از دستگیری هفت قاچاقچی و توقیف شش دستگاه خودرو در این بازه زمانی خبر داد و تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک مسئولیت اجتماعی است که بر عهده پلیس گذاشته شده است.

ارشدترین مقام انتظامی استان به آثار و تبعات مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: پلیس با تمام توان خود با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

امان اللهی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری در مسیر قاچاق کالا از استان‌های جنوبی کشور قرار دارد، عنوان کرد: نقش پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا را بسیار تعیین کننده دانست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد