تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 8:25
کد خبر : 84407

راه‌اندازی پست قرنطینه در ورودی‌های اصلی استان گلستان

راه‌اندازی پست قرنطینه در ورودی‌های اصلی استان گلستان

عباسعلی پهلوان‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان  اظهار کرد: به منظور پیشگیری از ورود قاچاق کالا به استان گلستان ایست‌وبازرسی شبانه‌روزی در ورودی استان از سمت مازندران در بندرگز راه‌اندازی می‌شود. وی تصریح کرد: استان گلستان دارای سه ورودی اصلی و پنج ورودی فرعی بوده و در حال حاضر از سمت مشهد

عباسعلی پهلوان‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان  اظهار کرد: به منظور پیشگیری از ورود قاچاق کالا به استان گلستان ایست‌وبازرسی شبانه‌روزی در ورودی استان از سمت مازندران در بندرگز راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: استان گلستان دارای سه ورودی اصلی و پنج ورودی فرعی بوده و در حال حاضر از سمت مشهد مقدس در تنگراه یک ایست‌وبازرسی شبانه‌روزی و از سمت شاهرود یک ایست‌وبازرسی در «تیل‌آباد» وجود دارد و پیگیر یک ایست بازرسی شبانه‌روزی در مسیر ورودی از مازندران در بندرگز هستیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به وجود بزرگترین  میدان دام کشور در استان گلستان و خرید و فروش زیاد دام در استان در گنبدکاووس و محل کشتارگاه مکانی برای نگهداری دام‌های قاچاق کشف شده جانمایی شد تا مشکل نگهداری آنها تا ارجاع به دادگستری حل شود.
پهلوان‌نسب با اشاره به فعالیت پلیس امنیت در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: هر آنچه که به اقتصاد کشور و استان ضربه بزند و سبب قاچاق این محصولات و مواد مانند کود، بذر، گندم، چوب، دارو و غیره شود در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار می‌گیرد تا از هرگونه قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود.
وی بیان کرد: به دنبال راه‌اندازی پست قرنطینه در ورودی‌های اصلی استان گلستان بوده و در نظر داریم تا افرادی هم در این حوزه مشخص شوند تا در صورت مشاهده قاچاق کالا متولیان امر سریع به اینگونه موارد رسیدگی کنند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد