تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 9:29
کد خبر : 82992

نماز جمعه در ۱۸ شهر استان همدان اقامه می‌شود

نماز جمعه در ۱۸ شهر استان همدان اقامه می‌شود

حجت الاسلام «محمد مولایی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزار شدن نماز جمعه در مناطقی با وضعیت زرد و نارنجی، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در ۱۸ نقطه در شهرستان‌های همدان ( شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان )

حجت الاسلام «محمد مولایی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزار شدن نماز جمعه در مناطقی با وضعیت زرد و نارنجی، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در ۱۸ نقطه در شهرستان‌های همدان ( شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان ) ملایر ( شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلام شهر آق گل )، نهاوند ( شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان )، بهار ( شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران ) تویسرکان و فامنین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، در شهرستان‌های کبودرآهنگ ( شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو )، رزن ( شهرهای رزن و دمق )، درگزین و  اسدآباد، نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.  

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان تاکید کرد: استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است و فاصله اجتماعی در صفوف نماز باید تا حد شرعی رعایت شود.

حجت الاسلام مولایی در ادامه از نمازگزاران خواست با همراه داشتن مهر و سجاده شخصی و شستشوی دستها قبل و بعد از نماز، از آوردن کودکان و نیز بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز خودداری کنند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان یادآور شد: برنامه های حاشیه نماز جمعه لغو و خطبه ها کوتاه ایراد خواهد شد. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس گزارش معاون وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا، تمامی شهرستان‌های این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

«سیدسعید شاهرخی» افزود: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، همدان جزو  ۹ استان کشور است که از نظر مهار کرونا وضعیت مطلوبی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد