تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:30
کد خبر : 82696

ادای احترام وزیر صمت به سردار دلها+تصاویر

ادای احترام وزیر صمت به سردار دلها+تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی ، وزیر صمت در سفر به استان کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و به مقام شامخ شهدا و سردار سلیمانی ادای احترام کرد. رزم حسینی در گفت و گویی در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی ، وزیر صمت در سفر به استان کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و به مقام شامخ شهدا و سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

رزم حسینی در گفت و گویی در گلزار شهدا گفت: مقام معظم رهبری درباره سردار سلیمانی کامل ترین جمله را بیان کرده اند و ایشان را صاحب مکتب سلیمانی عنوان کرده اند.

او ادامه داد: سردار سلیمانی همه هستی خود را فدای انقلاب و کشور کرد، و چهل سال از عمر خود را در راه مجاهدت و مبارزه برای مردم گذراند.

وزیر صمت افزود: حاج قاسم برای همه نسل ها باقی خواهد ماند و افتخار تمام ایرانیان است و امیدوارم همه نسلها راه او را ادامه دهند.

رزم حسینی گفت: استان کرمان با اسم حاج قاسم عجین شده است و نجابت مردم کرمان در طول دوران دفاع مقدس و در طول تاریخ به اثبات رسیده است .

ادای احترام وزیر سمت به سردار دلها

 

ادای احترام وزیر سمت به سردار دلها

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد