تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:20
کد خبر : 82683

کشف بیش ۱۰ تن پودر لباسشویی غیرمجاز در تویسرکان

کشف بیش ۱۰ تن پودر لباسشویی غیرمجاز در تویسرکان

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کشف بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی مستقر در دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان با رصد اطلاعاتی در ایست و بازرسی

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کشف بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی مستقر در دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان با رصد اطلاعاتی در ایست و بازرسی پاسگاه دو منظوره کالا و قاچاق یک دستگاه پراید را متوقف و پس از بازرسی تعداد ۹۰ باکس معادل ۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از آن کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این راستا خودرو توقیف و دو متهم دستگیر و به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین از کشف ۱۰ مورد کلاهبرداری اینترنتی، دو مورد مزاحمت در فضای مجازی و دستگیری دو نفر در این رابطه طی ماه گذشته خبر داد و افزود: به دنبال شکایت چند تن مبنی بر کلاهبرداری و مزاحمت‌های اینترنتی پلیس فتا در تویسرکان موارد مطروحه را در اولویت کار خود قرار داد.

وی افزود: پلیس آگاهی با اطلاعاتی که مال باختگان از روش کلاهبرداری این شیادان در اختیار ماموران قرار دادند و با چهره‌نگاری از این اشخاص، خوشبختانه نامبردگان شناسایی شدند.

معصومی اضافه کرد: دو نفر از این کلاهبرداران که به روش فیشینگ اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده بودند دستگیر و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری انجام شده به مالباختگان عودت داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شیادان دستگیر شده ساکن شهرستان تویسرکان بودند و مابقی متهمان دقیق شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به منظور دستگیری آنان اقدام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه به کشف یک تن و ۲۵۰ کیلو گرم پودر دست و لباسشویی غیرمجاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲ سرکان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۱۲۵ میلیون ریال دانست و افزود: یک نفر فرد متهم در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد