تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 16:03
کد خبر : 129858

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان صفر/ همکاری ۸۰ هزار نیرو با مهارت بهداشتی در طرح شهید سلیمانی

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان صفر/ همکاری ۸۰ هزار نیرو با مهارت بهداشتی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع طرح شهید سلیمانی اظهارکرد:  طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی و ثببیت بیماران کرونایی از نیمه دوم سال ۹۹ با تشکیل تیم های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع طرح شهید سلیمانی اظهارکرد:  طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی و ثببیت بیماران کرونایی از نیمه دوم سال ۹۹ با تشکیل تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی آغاز شد.

وی افزود: اشکالاتی مانند عدم انسجام بین دستگاه ها در روند اجرای این طرح وجود داشت که با اجرای مرحله دوم موانع برطرف شد.

سردار ملک شاهکویی گفت: تشکیل شورای دفاع زیستی محله محور با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج، خانه های بهداشت، بهورزان، شورا، دهیار، روحانی و هیئت امنا محله در قالب یک قرارگاه از جمله اقدامات اجرای مرحله دوم این طرح بود.

وی تصریح کرد: ماموریت این شورا کمک به مراکز درمانی جهت انجام واکسیناسون، اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی،  بیمار یابی و کمک مومنانه بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: سپاه و بسیج فرزند انقلاب هستند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دل مردم ایجاد شدند و هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنها خواهیم بود.

وی گفت: سپاه و بسیج در طول ۱۹ ماه گذشته همواره در مبارزه با این ویروس قدم های بزرگی را برداشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: در ابتدای اسفند ۹۸ که کشور با کمبود مواجه بود۷۳۰ کارگاه تولید ماسک و گان برپا کردیم و همچنین طی این مدت حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

سردار ملک شاهکویی گفت: توزیع ۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه، ۴۲۰ سری جهیزیه، توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر، توزیع ۲۴ هزار دست پوشاک و آزادسازی و ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از جمله اقدامات سپاه در طول شیوع کرونا بوده است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه تا پایان ماه صفر ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهد شد گفت: از دیگر اقدامات در طرح شهید سلیمانی کمک در بخش حوزه درمان و استقرار بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه با ۸۷۱ تیم مراقبتی، ۵۵۲ تیم نظارتی و ۵۵۸ تیم نظارتی است.

وی همچنین گفت: ۸۰ هزار نفر نیرو با مهارت بهداشتی و درمانی در اجرای این طرح با ما همکاری داشتند.

وی در پایان گفت: در سایر کشورها نیز از طرح شهید سلیمانی الگو برداری کرده اند تا در کنار واکسیناسیون ذنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد