تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 7:25
کد خبر : 8183

نماز عید فطر در کرمانشاه به امامت آیت الله علما برگزار می شود

نماز عید فطر در کرمانشاه به امامت آیت الله علما برگزار می شود

عباس سروری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آنچه که از سوی افراد ذی صلاح عنوان شده روز دوشنبه (پنجم تیر) عید سعید فطر خواهد بود و در همین روز هم نماز عید اقامه می شود.وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح و به امامت آیت الله

عباس سروری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آنچه که از سوی افراد ذی صلاح عنوان شده روز دوشنبه (پنجم تیر) عید سعید فطر خواهد بود و در همین روز هم نماز عید اقامه می شود.
وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح و به امامت آیت الله علما اقامه می شود، افزود: مراسم روز عید از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.
سروری همچنین در خصوص محل برپایی نماز عید فطر نیز گفت: این مراسم در بلوار شید بهشتی، روبروی شرکت گاز به سمت چهارراه بسیج برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر کرمانشاه نیز در نقاط مختلف شهر برای جابجایی نمازگزاران به محل اقامه نماز آماده هستند.
وی تصریح کرد: صندوق های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در محل برگزاری نماز برای دریافت فطریه تدارک دیده شده است.
سروری در پایان از عموم مردم مومن و روزه دار کرمانشاه دعوت کرد تا در نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان حضور یابند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
۸۰۶۶/۷۴۵۸ خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد