تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 6:11
کد خبر : 9595

همایش تجلیل از خادمان ستاد نمازجمعه شیروان برگزار شد

همایش تجلیل از خادمان ستاد نمازجمعه شیروان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شیروان در این همایش با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت زنده‌یاد آیت‌الله طالقانی(ره)، گفت: یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شیروان در این همایش با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت زنده‌یاد آیت‌الله طالقانی(ره)، گفت: یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه موضوع کادرسازی است و مدیر موفق کسی است که افرادی را که در اطراف خود دارد رشد داده و آنان را بالنده کند.
وی با بیان اینکه شما اهل تقوا هستید و از حق و حقیقت دفاع می‌کنید، افزود: در مدرسه باید بدرخشید و یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشید و باید تبلیغ و فضاسازی کنید، چراکه امروز بیشترین تریبون‌های شهرستان دست شما مجریان، مکبران و مؤذنان است.
امام جمعه شیروان در ادامه حاضران را به فراگیری زبان‌های خارجی سفارش کرد و گفت: یکی از افتخارات ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان تشکیل یک گروه ۱۲۰ نفره قاری، مؤذن، مکبر و مجری است که باید این افراد در قالب تیم‌های ورزشی، هنرهای نمایشی، سرود، شب شعر و مشاعره، مسابقات قرآن تقسیم‌بندی و تقویت شوند و از این فرصت‌ها نهایت استفاده را باید کرد.
کوثری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی خادمان افتخاری ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان آمادگی این ستاد را در جهت برگزاری اردوی زیارتی، فرهنگی و سیاحتی به مشهد مقدس و برگزاری همایش‌های یک روزه در مصلی و تشکیل گروهای تبلیغی آدینه و اعزام به روستاها و اجرای برنامه‌های متنوع برای حاضران در این همایش اعلام کرد.
وی گفت: الحمدلله شهرستان شیروان در بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و لازم است برای انجام هر کاری از نظر کمی و کیفی فقط برنامه‌ریزی صورت بگیرد و بدون برنامه نمی‌شود که کاری را انجام داد.
همچنین سعید رحمانی فضلی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در ابتدای این همایش اظهار کرد: شما دانش‌آموزان عزیز همیشه آماده به کار هستید و انتظار می‌رود که هر کدام از شما یک نفر را به این جمع اضافه کند تا این عمل شما بیشتر مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.
وی افزود: در مدرسه ‌در زمینه‌های اخلاقی و درسی جزء بهترین دانش‌آموزان و الگو و نمونه کامل برای دیگران باشید.
یادآور می‌شود، قرائت قرآن توسط دانش‌آموز قاری علی مزینی، پخش کلیپ با موضوع سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، صلوات خاصه امام رضا(ع)، بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با نماز جمعه و اعطای هدایا به تمامی حاضران از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
حسینعلی ظفری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد