تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 7:44
کد خبر : 80004

پی گیری سیاست های اقتصاد مقاومتی با ایجاد مشاغل خرد

پی گیری سیاست های اقتصاد مقاومتی با ایجاد مشاغل خرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، یحیی صادقی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حماسه ۹ دی بیان داشت: حماسه ۹ دی تبلور شور و شعور مردم و انقلاب ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، یحیی صادقی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حماسه ۹ دی بیان داشت: حماسه ۹ دی تبلور شور و شعور مردم و انقلاب ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها افزود: این شهید بزرگوار گرچه در زمان حیات خود دنیا را متحول کرد اما اثرات خون شهید سلیمانی نیز کمتر از حیات ایشان نیست.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: مجموعه ما به عنوان یک مجموعه خدمتگزار و مولود انقلاب اسلامی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد که از آن جمله می‌توان به مسائل اقتصادی و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد.

صادقی تصریح کرد: در شرایطی فعلی و سخت جامعه که بسیاری به دنبال مأیوس کردن مردم و انتشار ناامیدی در جامعه هستند ما وظیفه داریم که امید و آرامش را در جامعه جاری کنیم.

وی گفت: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک مجموعه امیدبخش حتی در دورترین نقاط محروم خدمت‌رسانی می‌کند.

صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ایجاد مشاغل خرد اصل اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کند، یادآور شد: مجموعه ما در راستای ایجاد اشتغال سالانه بیشترین شغل را ایجاد می‌کند ضمن اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در تولیدات و اقتصاد استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم بیان داشت: حاج قاسم، نویدی در ایجاد تمدن نوین اسلامی بود لذا این فرمانده دلاور و خستگی‌ناپذیر در مقابل گروهک‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل می‌ایستاد و از کیان اسلام دفاع می‌کرد.

وی افزود: حاج قاسم نسبت به فتنه‌ها بسیار حساس بود و عقبه دشمن را در داخل و خارج کشور به خوبی رصد می‌کرد و با تدبیر جلوی آنها را می‌گرفت.

گفتنی‌ست در پایان این مراسم از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای امدادگر در محل محوطه ادارت کل کمیته امداد استان رونمایی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد