تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 3:50
کد خبر : 79679

پویش «به‎‌حساب حاج‌ قاسم» در فارس من/ برای پرداخت قبوض مستضعفان پیش‌قدم شوید

پویش «به‎‌حساب حاج‌ قاسم» در فارس من/ برای پرداخت قبوض مستضعفان پیش‌قدم شوید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس؛ پویش ملی «به‌حساب حاج قاسم» در فارس من داغ شد. جمعی از گروه‌‌های خیریه با تشکیل این کمپین برای پرداخت قبول آب و برق و گاز مستضعفان پیش‌قدم شدند. در این پویش آمده است: «این پویش تا امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس؛ پویش ملی «به‌حساب حاج قاسم» در فارس من داغ شد. جمعی از گروه‌‌های خیریه با تشکیل این کمپین برای پرداخت قبول آب و برق و گاز مستضعفان پیش‌قدم شدند. در این پویش آمده است: «این پویش تا امروز در شهرهایی مانند تهران و مشهد به راه افتاده است. به این ترتیب از همه گروه‌های خیریه و علاقمندان به کار خیر دعوت می‌کنیم تا در آستانه سالگرد شهادت سردار ایرانی، به این پویش پیوسته و از آن حمایت کنند.»

 

حامیان کمپین معتقدند حاج قاسم مرد میدان یاری‌رسانی و دستگیری از مستضعفان بود. برای همین برای بزرگداشت آن بزرگ‌مرد هم باید برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر پیش‌قدم شد. فارس من بزودی گوشه‌ای از فعالیت‌های خیرخواهانه آنها را برای رسیدگی به نیازمندان منتشر خواهد کرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد