تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 17:16
کد خبر : 105732

مردم از فضای معنوی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببرند

مردم از فضای معنوی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، روح تمام احکام و دین را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: این فریضه بسیار مهم را باید در طول

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، روح تمام احکام و دین را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: این فریضه بسیار مهم را باید در طول سال با زبان نرم و اثر گذار تذکر دهیم تا در دل مخاطبان تأثیر بگذارد.

وی تأکید کرد: مردم مؤمن کرمانشاه از دیرباز نسبت به شعائر دین احساس مسوولیت می‌کردند و در آستانه ماه رمضان فضای شهر و استان را عوض می نمودند.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از برخی بی تفاوتی ها تصریح کرد: همه ما مسوول هستیم و نباید از زیر بار مسوولیت ها شانه خالی بکنیم و به دیگران محول کنیم.

آیت الله علماء با اشاره به سخنان امام راحل خاطر نشان ساخت: امام راحل همواره تأکید داشت که باید خروجی مدارس و دانشگاه های ما بچه مسلمان باشد، لذا همه ما باید نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص ماهیت قیام امام حسین (ع) بیان داشت: اصل فلسفه قیام حضرت سید الشهدا(ع) برای احیای دین جدش بوده یعنی اصل دین و این حرکت امام در قالب امر به معروف بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به جوانان نباید سخت گیری نماییم، گفت: باید بیشتر جوانان را راهنمایی کنیم، آن هم با زبان نرم و مهربانی و به گونه ای کل جامعه متأثر از این برخورد ما شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد