تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 4:18
کد خبر : 79307

برگزاری شب شعر فاطمی و سردار دل ها در فردیس

برگزاری شب شعر فاطمی و سردار دل ها در فردیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، در این آیین معنوی  که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، شاعران در وصف شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند فرزانه شهید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، در این آیین معنوی  که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، شاعران در وصف شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده  اشعاری به سبک ادبی و محلی سرودند.

این آیین معنوی با حضور ۲۰ شاعر آیینی در محفلی معنوی برگزار شد و یاد و خاطره رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر فخری زاده  گرامی داشته شد.

امام جمعه شهرستان فردیس در این آیین معنوی  گفت: یکی از خطراتی که رهبر معظم انقلاب بارها به ملت ایران گوشزد کرده اند مساله تحریف دستاوردهای انقلاب ،تحریف تفکر حضرت امام(ره) و تحریف واقعیت های میدانی بوده که امروز با آن مواجه هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی  با بیان اینکه آمریکایی ها و غربی ها سخت ترین فشارها ، تحریم ها  و تهاجم  را طی این سال ها بر کشور ما وارد کرده اند، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی و شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده  از اقدامات کینه توزانه ای بود که توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها عملی شد.

وی بیان داشت : برخی در داخل کشور نیز که خود انقلابی بوده ، همگام با دشمنان خارجی حرکت می کنند و عملکرد ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را زیر سووال می برند.

امام جمعه فردیس با اشاره به شخصیت والای  رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) گفت : برخی آگاهانه یا ناآگاهانه مشکلات  کشور را متوجه رهبری می دانند که در اشتباه هستند.  

وی بیان داشت:  انقلاب اسلامی به لطف خداوند تاکنون تمام معادلات دشمنان را برهم زده و توطئه های آنها را خنثی کرده است.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد