تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 14:21
کد خبر : 78017

توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی تحریم‌ها را خنثی می‌کند

توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی تحریم‌ها را خنثی می‌کند

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن تسلیت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: محبت سردار دل‌ها در دل هر انسان آزاده‌ای وجود دارد. وی افزود: به دشمن نباید اعتماد کنیم، اقتدار امروز ایران اسلامی به واسطه عدم اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی  به دشمن

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن تسلیت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: محبت سردار دل‌ها در دل هر انسان آزاده‌ای وجود دارد.

وی افزود: به دشمن نباید اعتماد کنیم، اقتدار امروز ایران اسلامی به واسطه عدم اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی  به دشمن است.

 امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه مسؤولان پیش از رفع تحریم به فکر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشند، بیان کرد: باید سعی کنیم با اقتصاد مقاومتی و اهمیت به تولیدات و توان داخلی تحریم‌ها راخنثی کنیم، در مواجهه با جنگ ‌ترکیبی دشمن، دفاع ترکیبی باید داشته باشیم.

اسدزاده با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: امروز به خاطر قدرت و اقتدار عظمت نظام ایران اسلامی و بصیرت ملت ایران، دشمن نمی‌تواند نقشه‌های خود را عملی سازد.

وی با محکومیت ترور دانشمند شهید، محسن فخری‌زاده توسط تروریست‌های صهیونیستی اذعان داشت: متاسفانه سازمان ملل و حقوق بشر این ترور را محکوم نکردند و آنهایی‌که دم از حقوق بشر می‌زنند هنوز در خواب هستند و یقینا انتقام خون شهید گرفته می‌شود.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار، از مدافعان سلامت و کارکنان بهداشت، درمان و پرستاران به‌خاطر تلاش مجاهدانه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

اسدزاده همچنین با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل(ره) از تلاش‌های  نهضت سواد آموزی شهرستان اصلاندوز به جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان تشکر کرد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و رهبری اظهار داشت: بعد از انتخابات سال ۸۸ دشمن در صدد ایجاد آشوب در کشور بود که مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در نهم دی‌ماه جواب دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان دادند.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از تلاش‌های سپاه ناحیه عشایری در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از غربال‌گری ۹۹ درصدی مردم شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۱۶۴ نفر از خانواده های شناسایی شده در این طرح از بسته های معیشتی سپاه بهره مند شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد