تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 8:26
کد خبر : 146882

پتژلا: رفتن آزمون در زمستان منطقی نیست

پتژلا: رفتن آزمون در زمستان منطقی نیست

– اخبار ورزشی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ۲۴ روسیه، در روزهای اخیر خبرهایی درباره تمایل تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگای آلمان و سری A ایتالیا برای جذب سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های زمستانی منتشر شدند. انتظار

– اخبار ورزشی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ۲۴ روسیه، در روزهای اخیر خبرهایی درباره تمایل تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگای آلمان و سری A ایتالیا برای جذب سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های زمستانی منتشر شدند. انتظار می‌رود این مهاجم ایرانی زنیت را در ماه آینده میلادی به مقصد تیم جدیدی ترک کند.

در این میان ولاستیمیل پتژلا، سرمربی پیشین زنیت می‌گوید: در چهار لیگ قدرتمند اروپا سطح فنی بسیار بالایی نسبت به لیگ روسیه وجود دارد. بنابراین هماهنگی با چنین لیگ‌های زمان زیادی می‌برد. به همین دلیل هم رفتن سردار آزمون در زمستان بی‌معنی است و منطقی نیست. بهتر است که او این کار را در تابستان کند. زنیت هم زمان دارد تا جایگزین شایسته‌ پیدا کند و آزمون هم باید خود را با لیگ جدید تطبیق دهد.

نمره متوسط آزمون برابر روستوف + عکس

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد