تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 4:54
کد خبر : 75858

هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال برای جهش تولید در آذربایجان‌غربی هزینه می‌شود

هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال برای جهش تولید در آذربایجان‌غربی هزینه می‌شود

نادر صادقی شنبه شب در جلسه بررسی پروژه های جهش تولید در آذربایجان غربی افزود: این طرح ها در ۲ حوزه گردشگری و کشاورزی در استان اجرا خواهد شد. وی اضافه کرد: از مجموع اعتبار اختصاصی به این پروژه ها، ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی شده و ۴۹۰ میلیارد ریال در قالب

نادر صادقی شنبه شب در جلسه بررسی پروژه های جهش تولید در آذربایجان غربی افزود: این طرح ها در ۲ حوزه گردشگری و کشاورزی در استان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مجموع اعتبار اختصاصی به این پروژه ها، ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی شده و ۴۹۰ میلیارد ریال در قالب کمک های فنی و اعتباری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نقش آفرینی این طرح ها در جهش تولید، رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری را به دنبال دارد و همچنین می توان بیش از پیش در مسیر رونق تولید گام برداشت.

صادقی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر به موضوع تولید و اقتصاد، نشانه اهمیت این بخش برای توسعه کشور است که باید همه ما در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری اهتمام جدی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، تفاهم نامه پروژه های جهش تولید آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۹ با حضور مدیران کل و کارشناسان دستگاه های مربوطه استان بررسی شد.

امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده که در راستای عمل به منویات معظم له، صدها طرح در کشور اجرایی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد