تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 5:35
کد خبر : 75499

در طرح هایی مثل «عملیات حاج قاسم» باید همه نهادها وارد میدان شوند

در طرح هایی مثل «عملیات حاج قاسم» باید همه نهادها وارد میدان شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما به‌عنوان گروه آموزش در سازمان تبلیغات اسلامی، مأموریت آماده‌سازی محتوا و محصولات رسانه‌های آموزشی را برای مخاطبین و اقشار تأثیرگذار جامعه، بر عهده داشتیم و تاکنون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما به‌عنوان گروه آموزش در سازمان تبلیغات اسلامی، مأموریت آماده‌سازی محتوا و محصولات رسانه‌های آموزشی را برای مخاطبین و اقشار تأثیرگذار جامعه، بر عهده داشتیم و تاکنون ۲۵ ویدئو موشن با موضوع‌های متعددی همچون پیشگیری از کرونا، مباحث مواسات، سبک زندگی و موارد دیگر را تولید کردیم.

حجت‌الاسلام متقی فر همچنین از راه‌اندازی پویش کتابی با عنوان «این مرد پایان ندارد» نوشته سید علی بنی لوحی خبر داد و افزود: این کتاب دارای تقریظ مقام معظم رهبری است و ما سعی کردیم این پویش را به‌صورت پویش ملی راه‌اندازی کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد و تاکنون از این پویش در صفحه الکترونیکی ما به نام «سامانه آموزش مجازی مبشران» https://mobasheran.org، حدود ۵ هزار بار بازدید شده و نزدیک ۱۵۰۰ بار نیز این محصولات دانلود شدند. ضمن اینکه زمان پویش کتاب هم از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی است که در تاریخ ۲۰ دی؛ قرعه‌کشی این پویش برگزار شده و با اهدای جوایز ارزنده‌ای مانند کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و هدایای نقدی همراه خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از ۱۳ آبان ۹۹ طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی آغاز شد فعالیت‌های اداره کل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این خصوص شروع شد تصریح کرد: از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی، تمامی فعالیت‌های این اداره کل در سایت مبشران قابل مشاهده است. این در حالی است که معتقدم محتواهای آماده‌شده از سوی ما مثل مباحث سبک زندگی، روابط خانواده‌ها، مقابله با استرس در دوران کرونا و مسائل دیگر، مختص بازه زمانی خاصی نیست و ما همچنان این نوع فعالیت‌ها را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم به مناسبت ایام فاطمیه، فعالیت‌ها و رویکردمان را برای مبلغان و مبلغات گسترش دهیم تا از ظرفیت ایام فاطمیه برای بحث تبلیغ، مواسات و کرونا، بیشتر بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام متقی فر در مورد آسیب‌شناسی فعالیت‌های انجام‌شده در طرح عملیات شهید سلیمانی با اشاره به کثرت و وسعت مخاطبین سامانه آموزش مجازی مبشران که قریب به ۱۵ هزار مبلغ، مبلغه، روحانی، مداح و خانواده‌های آنها را شامل می‌شود گفت: ما همواره به فراخور فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم مخاطبان خود را ارزیابی می‌کنیم و حتی ویدئو موشن‌ها با توجه به بازخورد مخاطبین، تولید می‌شوند.

به گفته مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، جنس فعالیت‌هایی مثل عملیات حاج قاسم و مباحث کرونا ازجمله کارهای ملی است و باید همه نهادها، سازمان‌ها و خیرین وارد میدان شده و پای‌کار باشند.

وی اضافه کرد: اگرچه ممکن است سازمان تبلیغات اسلامی، آغازگر برخی از فعالیت‌های مردمی باشد اما لازم است تا بقیه نهادها و سازمان‌ها نیز وارد میدان شوند. در حال حاضر ما با مجموعه‌های مختلفی مانند حوزه علمیه، مجموعه خاتم الاوصیاء، سازمان‌های دیگر و حتی وزارت بهداشت ارتباط گرفتیم و محصولاتمان را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قراردادیم و امیدواریم این جریان نهادینه شود این در حالی است که معتقدیم «سازمان تبلیغات اسلامی» نقش اتصال ظرفیت‌های مختلف به یکدیگر را ایفا می‌کند و لازم است بقیه مجموعه‌ها نیز به این فعالیت‌ها بپیوندند.

حجت‌الاسلام متقی فر در پایان خواستار فعالیت رسانه‌ای بیشتر در معرفی اقدامات انجام‌شده در طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی و دیگر فعالیت‌ها شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد