تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 19:35
کد خبر : 28481

امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز ارتقای سرمایه اجتماعی است

امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز ارتقای سرمایه اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: آحاد جامعه و دستگاه های اجرایی در رابطه با امر به معروف و نهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: آحاد جامعه و دستگاه های اجرایی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی و وظیفه اجتماعی مسئولیت دارند و باید آن را به بهترین نحو به انجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: برمبنای قانون در این زمینه دستگاه های اجرایی وظایف مهمی برعهده دارند که باید به آن توجه شود.

دری نجف آبادی بیان کرد: تکلیف همه ما است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم و مسئولان نیز برای حل مسائل موجود تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: مسئولان بایستی در حوزه کار خود تلاش برای به منصه ظهور رساندن بهترین عملکرد را در سرلوحه کار قرار دهند چرا که این مساله موجب افزایش اعتماد و اطمینان مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بایستی عملکردهای مدیران و دستگاه ها شفاف و روشن باشد تا به این ترتیب هم وفاق ملی و انسجام و هم اعتماد عمومی ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اخلاقمداری ضروری است که بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد و مدیران نیز با عملکرد مطلوب و شفاف خود، زمینه تقویت امید و انگیزه را در جامعه فراهم سازند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: چنانچه مباحث ذکرشده تحقق پذیرد، علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات و مسائل در جامعه، توطئه های دشمنان نظام اسلامی نیز بی اثر شده و اقتدار ایران اسلامی افزایش می یابد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد