تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 10:33
کد خبر : 75114

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

نماز جمعه در ۲ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی هستند برگزار نمی شود. حجت الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی هستند برگزار نمی شود.

حجت الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری های زمینه ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید.

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

در خراسان شمالی، نماز جمعه در ۱۶ مرکز اقامه می‌شود و در شرایط عادی ۶ هزار تا ۱۲ هزار نفر از مردم در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می‌کنند.

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

این استان به لحاظ وضعیت کرونایی نارنجی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد