تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 5:53
کد خبر : 74287

توقیف لنج باری ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر دلوار

توقیف لنج باری ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر دلوار

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، مرزبانان پست کنترل دلوار موفق شدند در بازدید از یک فروند لنج باری حجم زیادی کالای قاچاق شناسایی کنند. وی بیان کرد: از شناور توقیفی مقادیر قابل توجهی

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، مرزبانان پست کنترل دلوار موفق شدند در بازدید از یک فروند لنج باری حجم زیادی کالای قاچاق شناسایی کنند.

وی بیان کرد: از شناور توقیفی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل ۱۰۰ دستگاه کولر دوتکه ۱۲ هزار، ۷۰ عدد چمدان، تعداد ۱۰۰ کارتن دستکش (۳۰هزار جفت) کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی تحویل انبار گمرک دلوار گردید.

این مقام مسئول ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی بوشهر با بیان اینکه پدیده‌ قاچاق کالا از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا مرزبانان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد