تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 7:44
کد خبر : 7259

تهیه نرم‌افزار «واقعیت افزوده» فعالیت‌های قرآن و عترت آموزش و پرورش

تهیه نرم‌افزار «واقعیت افزوده» فعالیت‌های قرآن و عترت آموزش و پرورش

محمدرضا مسیب‌زاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از تهیه گزارش ۴ ساله فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه طی ۴ سال اخیر در قالب نرم‌افزار «واقعیت افزوده» خبر داد و گفت: همچنین یک کتاب با توانایی

محمدرضا مسیب‌زاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از تهیه گزارش ۴ ساله فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه طی ۴ سال اخیر در قالب نرم‌افزار «واقعیت افزوده» خبر داد و گفت: همچنین یک کتاب با توانایی «واقعیت افزوده» آماده چاپ داریم و علاوه بر آن بیش از ۵۰ هزار بروشور نیز چاپ خواهیم کرد و در میان دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.

وی افزود: با این نرم‌افزار دانش‌آموزان ما با دستگاه‌های موبایل خود می‌توانند از آخرین فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز ما آگاهی یابند تا بتوانند در آن‌ها مشارکت داشته باشند.

رونمایی از نرم‌افزار واقعیت افزوده در مرحله بعد

مسیب‌زاده ادامه داد: ما قصد داشتیم تا این نرم‌افزار را در زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان رونمایی کنیم اما به دلیل پوشش خبری وسیعی که مسابقات داشت، رونمایی این نرم‌افزار را به مرحله بعد واگذار کردیم.

هدف ما انس دانش‌آموزان با قرآن است

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: هدف ما این است که در طول سال از فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داشته باشیم و تلاش کنیم تا در این عرصه دانش‌آموزان ما انس بیشتری با قرآن کریم پیدا کنند.

تنور فعالیت‌های قرآن و عترت در مدارس کشور نباید هیچگاه سرد شود

وی گفت: همچنین از همکاران خود در مدارس و ادارات کل کشور خواسته‌ایم تا نگذارند تنور فعالیت‌های قرآن و عترت دانش‌آموزان هیچگاه سرد شود و زمانی با مسابقات بین‌المللی، جشن شکوفایی، امام‌شناسی و غیره این کار را ادامه دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد