تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 11:32
کد خبر : 72164

جریمه ۱۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در فارس

جریمه ۱۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در فارس

علی مبشری سه‌شنبه ۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در دیماه امسال بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است. عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس خاطرنشان کرد: براساس احکام صادره برای پرونده‌های رسیدگی شده در دیماه، قاچاقچیان بالغ بر ۱۳۲

علی مبشری سه‌شنبه ۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در دیماه امسال بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس خاطرنشان کرد: براساس احکام صادره برای پرونده‌های رسیدگی شده در دیماه، قاچاقچیان بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار پرونده های قاچاق مربوط به پوشاک و لوازم خانگی بوده است، افزود: موقعیت جغرافیایی استان فارس و همجواری با استان های مرزی، بستر را برای دپو و ترانزیت کالای قاچاق در استان فراهم کرده است.

مبشری گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا و ارز، قاطعیت و تسریع در صدور و اجرای احکام پرونده‌ها در راستای پیشگیری و کاهش  قاچاق در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: معتقدیم که نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه، بهترین، موثرترین و کم هزینه ترین راه برای مقابله با قاچاق کالا به عنوان یک پدیده مخرب اقتصادی است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد