تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 23:11
کد خبر : 121545

همایش حجاب و عفاف در دهدشت برگزار شد|بانوان مدافعان حریم خانواده در برابر تهاجم فرهنگی

همایش حجاب و عفاف در دهدشت برگزار شد|بانوان مدافعان حریم خانواده در برابر تهاجم فرهنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با آغاز هفته حجاب و عفاف همایش ترویج فرهنگ حجاب امروز در دهدشت برگزار شد. سید حمزه محقق‌زاده در این همایش اظهار داشت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با آغاز هفته حجاب و عفاف همایش ترویج فرهنگ حجاب امروز در دهدشت برگزار شد.

سید حمزه محقق‌زاده در این همایش اظهار داشت: در جنگ نرم که تخریب ذاتی دارد و تهاجم به سمت خانواده‌‌ها را نشانه گرفته است بانوان مدافعان سرسخت و نگهبانان حریم دفاعی این جنگ هستند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: باید راهکارهای تشویق و ترغیب دختران نسل جوان برای رعایت حجاب برتر بررسی و احصاء شود.

حجت‌الاسلام رضوی نیز در این همایش به مسئله پوشش در همه جوامع بشری اشاره و گفت: در هر جامعه شکل، نوع و ضعف پوشش به میزان اعتقاد به ارزش‌های اخلاقی آن جامعه بستگی دارد.

 

کارشناس مسایل دینی افزود: در هر جامعه که اعتقاد به ارزش‌های اخلاقی بالا باشد مسئله پوشش و عفاف و حجاب از سطح مطلوبی برخودار است.

رضوی با اشاره به ارزش والای انسان تصریح کرد: در کنار رعایت عفاف و حجاب اسلامی برخی از حجاب‌های جهل، تعصّب و مواردی که مانع رشد و تعالی انسان است برای همیشه کنار بگذاریم تا به سعادت دست یابیم.

 

وی عنوان کرد: تهاجم فرهنگی و تغییر باور و فرهنگ ایرانی و اسلامی امروز هدف اصلی دشمنان علیه نظام  است.

رضوی کشف حجاب را نماد دین ستیزی دانست و عنوان کرد: دشمنان بنیان خانواده به ویژه زنان به عنوان رُکن مهم در خانواده ها را هدف قرار می‌دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد