تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 14:07
کد خبر : 72107

دستگیری تولیدکنندگان داروهای تقلبی

دستگیری تولیدکنندگان داروهای تقلبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجددا بسته بندی و با نام همان شرکت مجدداً روانه بازار مصرف دام که اکثراً در استان‌های شمالی کشورهستند، می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی ناحیه ۳۲ تهران قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر ۳ آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده اند.

سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد، افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد، بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد