تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 9:50
کد خبر : 71977

نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و البسه چرم و منسوجات در استان مرکزی برگزار می‌شود

نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و البسه چرم و منسوجات در استان مرکزی برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، لباس به عنوان یکی از عناصر بصری فرهنگی، زبان گویای تاریخ هر ملت و کشوری است. واژه لباس ملی از دیدگاه تاریخی، بامسمّا و قابل تطبیق با دست آوردهای دیرین‌شناسانه است، زیرا ایرانیان به واقع درست در زمانی که در تمدن اروپا برهنگی یک ارزش بود، دارای

– اخبار استانها –

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، لباس به عنوان یکی از عناصر بصری فرهنگی، زبان گویای تاریخ هر ملت و کشوری است.

واژه لباس ملی از دیدگاه تاریخی، بامسمّا و قابل تطبیق با دست آوردهای دیرین‌شناسانه است، زیرا ایرانیان به واقع درست در زمانی که در تمدن اروپا برهنگی یک ارزش بود، دارای فرهنگ پوشش کامل و متناسب با درجه و طبقه بوده‌اند.

در دنیای امروز، زنجیره‌ای به نام زنجیره جهانی تولید وجود دارد که مفاهیم کالای تولید ملی را تغییر داده است، یعنی در گذشته اصطلاحاً پتانسیل و نیروی کار، تولید ملی را ایجاد می‌کرد، اما امروزه ارزش افزوده و دانش تولید ملی را به ارمغان می‌آورد.

پشتیبانی از تولید ملی به‌ منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ملی و کارگر ایرانی است و حمایت از کالای ایرانی، در جامعه تولید محور تحقق می‌یابد، حمایت از کالای ایرانی یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی و شعار سال محسوب می‌شود.

یکی از اقلامی که با تکیه بر توان داخل می‌توان از ظرفیت‌های موجود در آن استفاده کرد و با این کار سبب رونق اقتصادی در کشور شد پوشاک است.

برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک راهکار خوبی برای معرفی هر چه بیشتر تولیدکنندگان داخلی و کمک به پویایی و رونق تولید آنهاست.

نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف در سنندج به روایت تصویرنمایشگاه «فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه» در رشت برپا می‌شودنمایشگاه اینوتکس در سیستان و بلوچستان برپا می‌شود

مرتضی اسلامی‌‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، محصولات البسه چرم و منسوجات گفت: چهارمین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و البسه چرم و منسوجات از دوشنبه هفتم تا یازدهم بهمن‌ماه ۹۸ در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی به وسعت ۵ هزار متر مربع برگزار می‌‌شود.

وی افزود: این رویداد با حضور بیش از ۸۵ تولیدکننده و عرضه‌کننده پوشاک بزرگسالان و کودک، پوشاک سنتی، کیف، محصولات و تولیدات چرمی و چرم مصنوعی از استان‌های خراسان، همدان، آذربایجان شرقی، قم و استان مرکزی برگزار می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: هم‌زمان با نمایشگاه فوق برای نخستین بار اداره کل ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن طراحان مد و لباس استان مرکزی در قالب طراحی و نمایش مانتو با پارچه‌های سنتی ایرانی و نمایش آثار فاخر طراحان مد و لباس استان مرکزی در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

اسلامی‌زاده ادامه داد: این رویداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای همشهریان، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد